Úvod > Ponuka práce > Elektrotechnika a energetika > Technik údržby ( Spájanie)

Technik údržby ( Spájanie)

Ďalšie ponuky v kategórií

Pracovná oblasť:
Elektrotechnika a energetika
V meste:
Trnava
Možný termín nástupu:
05.11.2017
Ponúkaný druh pracovného pomeru:
Hlavný
Ponúkame:
• Práca v jednozmennom režime ALEBO v prípade záujmu aj možnosť práce vo víkendovom režime (piatok-sobota- nedeľa)

• Pracovná zmluva na dobu neurčitú

• Zaujímavý sociálny program, doplnkové dôchodkové sporenie, životné a úrazové poistenie

• Možnosť vzdelávania sa a kariérneho postupu

• Operatívny leasing automobilov pre zamestnancov (od 111€/mesačne)

• Vernostná prémia pri pracovnom jubileu

• Sociálne výpomoci v rôznych životných situáciách

• Využívanie sociálneho fondu formou systému Benefitplus
Náplň práce:
Ponúkaný plat:
Vhodná pre absolventa:
Áno
Podmienky výberového konania:
SŠ alebo VŠ vzdelanie technického zamerania (ideálne v odbore elektrotechnika)
• Znalosť postupov údržby a TPM
• Znalosť technológie spájania (bodové odporové zváranie, lepenie, naváranie svorníkov)
• Skúsenosti so zavádzaním, certifikáciou a udržiavaním systému ochrany životného prostredia a hospodárenia s energiami výhodou
• Elektrotechnická vyhláška 508 §23 výhodou
• Francúzky a/alebo Anglický jazyk – mierne pokročilý
• Prax na pozícii údržby, resp. technológie spájania 2 roky
• Spoľahlivosť , logické myslenie , samostatnosť , flexibilita, zodpovednosť , schopnosť pohotovo reagovať
O spoločnosti:
Automobilka v Trnave patrí k technologicky najmodernejším závodom skupiny PSA Groupe. Tri roky po položení základného kameňa sa v júni 2006 rozbehla výroba modelu Peugeot 207. Už v prvom štvrťroku 2009 prišla na trh novinka Citroën C3 Picasso, ktorá sa vyrába výhradne na Slovensku. V roku 2009 opustilo výrobné pásy takmer 205 000 vozidiel a trnavská automobilka sa stala najväčším výrobcom áut na Slovensku. Dôslednou aplikáciou Systému výroby PSA a štandardizáciou všetkých pracovných postov sa závod rýchlo dostal medzi výrobné centrá skupiny s najlepšími výsledkami kvality. Aj vďaka tomu mu materská spoločnosť zverila náročnú úlohu: prípravu a následné spustenie výroby koncernovej novinky Peugeot 208. Toto vozidlo zo segmentu B začal trnavský závod vyrábať v marci 2012. V súčasnosti závod pracuje v režime štyroch pracovných zmien, výrobné tempo je 60 vozidiel / hodinu. Ako prví sme priniesli na trh práce víkendovú zmenu. Aktuálne sa v PSA Trnava spustila výrobu nového Citroënu C3, ktorý by sa mal stať najpredávanejším vozidlom svojej triedy. Denne závod vyprodukuje pre našich klientov 1 350 vozidiel. Výrobný závod v Trnave má okolo 4.200 zamestnancov s priemerným vekom 35 rokov a podielom 23% žien.
Kontakt:
Podrobnosti
Dátum pridania:
12.10.2017
Počet videní:
28